stylebitch

you say i’m a bitch like it’s a bad thing …

Der Silvester-Song #14: A Very Bitchy New Year 2008!!!

Posted by stylebitch on December 31, 2007

Damals, als Fernsehen noch überraschend und nicht todgeskriptet war, einer abgefilmten Variète-Show ähnlich, kam es zu diesem Gipfeltreffen der famosesten bitches in showbiz: Joan Rivers gastmoderierte Johnny Carsons Tonight Show, sang mit Sir Elton und dazu gesellt sich the one and only true diva, Miss Cher. Was singen sie? Natürlich “The bitch is back” (Text), meine Einmarsch-Hymne, ehe ich Regina Halmich mit Wattebäuschchen steinigte. Wenn ihr dran bleibt, gibt’s noch nette Interviewhäppchen mit den dreien. Enjoy & and keep bitchin’ in 2008!

Und weil mir noch zwei bitches fehlten, hat Celine für mich “The Best” von Tina Turner eingesungen. Merci, honey!

Cheers, yours truely

2 Responses to “Der Silvester-Song #14: A Very Bitchy New Year 2008!!!”

  1. canela said

    hugs and may your wishes come true in 2008!

  2. stylebitch said

    Das wünsche ich Dir und Deinen Lieben auch! In 2007 habe ichs mit harter Arbeit versucht, den Thron zu erklimmen, in diesem Jahr heißt die Strategie “Wimpernklimpern & Killing with kindness”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: