stylebitch

you say i’m a bitch like it’s a bad thing …

Images to cry for: Days With My Father by Phil Toledano

Posted by stylebitch on July 23, 2008

Heute hier gefunden. Angeschaut. Glücks- und andere Tränen geweint.

Wow, how absolutely fucking moving and inspiring!!!

dayswithmyfather4.jpg

dayswithmyfather3.jpg

dayswithmyfather2.jpg

Hier noch mal zum Mitschreiben: “Days with my Father” by (famed photographer) Phillip Toledano

4 Responses to “Images to cry for: Days With My Father by Phil Toledano”

  1. In der Tat sehr bewegend und nachdenklich stimmend. Wann hat man das letzte Mal an den eigenen Vater gedacht und daran, wie es in zehn, 15 Jahren sein wird? Die Bilder sind wunderbar, sehr stimmungsvoll — ein bisschen wie Filmstills.

  2. stylebitch said

    Ja, da musste ich doch an meinen père denken, und dass ich ihn bestimmt schon 4 Jahre nicht gesehen habe. Und daran, dass ich dazu auch kein Bedürfnis verspüre. Und schließlich, erinnert durch die Bilder, dass alles endlich ist. Auch die Möglichkeit, Lebewohl zu sagen. Puh, tough stuff!

  3. *diebitcheinfachmalsoganzliebindenarmnehmundfestedrück*

  4. stylebitch said

    @André: Dankeschön. Wie nett🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: